Pages

carian

Monday, January 16, 2012

Pawana - Ziana Zain



Tajuk Lirik Lagu: Pawana
Artis/Penyanyi: Ziana Zain
Pawana aku hadir kini
Mendekati batas usang
Ku terasa salju cinta lalu
Dalam titis-titis hujan
Bagaimana aku harus menghalusi jiwa
Untuk terus hidup dalam nafas suci
Terpaksa aku terbang jauh lagi
Terkadang aku jatuh dan menangis
Terkadang aku rebah tak daya berdiri
Ku gentas bunga di perantauan
Membalut calar luka hati
Melindungiku dari resah yang menghujan
Pawana aku hadir kini
Mendekati batas usang
Ku terasa salju cinta lalu
Dalam titis-titis hujan
Bagaimana aku harus menghalusi jiwa
Untuk terus hidup dalam nafas suci
Terpaksa aku terbang jauh lagi
Terkadang aku jatuh dan menangis
Terkadang aku rebah tak daya berdiri
Ku gentas bunga di perantauan
Membalut calar luka hati
Melindungku dari resah yang menghujan
Di saat pilu lara itu kasih..
Aku gagahi melangkah
Selagi dirahmati
Aku mengorak harapan
Aku rebah tak daya berdiri
Ku gentas bunga di perantauan
Membalut calar luka hati
Melindungku dari resah yang menghujan

No comments:

Post a Comment

busuk ping